SUNČEV CVET

                 

                 Majčin miris je najlepši i ostaje u nama zauvek.

                 Tople grudi moje majke ulile su sigurnost u moje srce. Mlečni sokovi darovali su mi snagu smirenosti poput ravničarske reke, koja prima i nežno talasa alase u svom zagrljaju. Njena se ljubav izlivala nežnim dodirom mojih malih prstiju, koji sada trepere ushićeno slažući reči u redove bez kraja, jer istinska ljubav nema kraj.

                  Sećam se njenog milog smeha i bezbrižne razdraganosti kojima me je poput letnjeg povetarca začikavala. Livada je bujala u punom sjaju, kao i moja majka. Ličila je na zelenu dvoranu prepunu pažljivih slušalaca simfonijskog orkestra čiji je ona bila dirigent. Činilo mi se tada da leptiri lete zbog nje. Pčele su mi sletale na nos, a da me nijedna žaoka nije opekla, jer majka je bila tu. Gusenica me je jednom pomilovala po obrazu. Zrikavci su mi pevali čarobne uspavanke, a skakavci bi utihnuli u travi da me skokom ne probude. Majka je žurno radila u polju kako bi me u vreme buđenja dočekala i prihvatila na svoja nedra.

                 Znala sam da će biti tu kada se probudim. I kad nije mogla biti, videla sam njeno lice sklupčano na mom dlanu kao sunčev cvet, sa treperavim zlatnim laticama okićenim prozirnim kapljicama, koje su ličile na suze moje majke.  

Autor priče Veselinka Jurić

8 thoughts on “SUNČEV CVET

  1. Majka i dete su veza koja se ne prekida….
    Ali zašto me i pored lepote koju poklanjaš pisanjem svakoj svojoj priči, ova čini tužnom.
    Protkana je tugom koja se naročito oseća na kraju. Ovo je samo moje mišljenje.

Оставите одговор

